Mențiuni importante
La preluarea coletului va rugam sa verificati integritatea și conținutul acestuia. În cazul în care coletul este deteriorat acest lucru trebuie specificat curierului și întocmit proces verbal. In cazul in care continutul coletului este incomplet sau produsele sunt deteriorate, va rugam sa contactati serviciul nostru pentru clienti la numarul de telefon 0269 838.
Daca din anumite motive nu mai doriti achizitionarea produselor le puteti returna in termen de 14 zile, iar noi va vom inapoia contravaloarea comenzii dumneavoastra in cel mult 15 zile de la retur.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a refuza returul. Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Politica retur
Returul produselor este acceptat doar pentru persoanele fizice ce au achizitionat produse de la fortza.ro cu toate subdomeniile sale, la care livrarea s-a efectuat prin curierat rapid. Pentru a beneficia de returul produselor in 14 zile calendaristice , trebuie completat formularul de retur , cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data primirii produsului. Formularele completate dupa 14 zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
Returul produselor se poate face doar prin curier (nu posta) dar nu inainte de a completa formularul de retur si a primi acceptul din partea noastra. Returnarea banilor se face in termen de 15 de zile din momentul in care ati primit acceptul pentru returnarea produselor din partea departamentului de retur si ati furnizat codul IBAN in care se va rambursa contravaloarea produselor dacă acesta a fost expediat către noi și recepționat .
In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
Va rugam ca in momentul expedierii coletul sa contina urmatoarele documente/date:
Exceptii:
Urmatoarele categorii de produse nu se pot returna decat daca sunt sigilate:
Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
De retinut:
In cazurile in care produsele returnate prezinta ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (returnari repetate).
Pentru probleme de garantie va rugam contactati centrul service cel mai apropiat precizat in certificat de garantie.